موتور آسانسور, موتور گیربکس آسانسور

معرفی موتور گیربکس آلبرتو ساسی

موتور آسانسور آلبرتو ساسی

در دنیای امروزه که تمام قطعات به روز شده است، موتور گیربکس آلبرتوساسی از نظر کیفیت و قدرت، حرف اول را می زند. در ادامه مطلب اطلاعات بیشتری درباره گیربکس آلبرتو ساسی ارائه می دهیم: آسانسورهای کششی دارای موتور الکتریکی هستند این موتور، شامل موتور گیربکس آلبرتو است. قیمت موتورگیربکس آلبرتوساسی نسبت به دیگر قطعات مشابه قیمت بیشتری دارد. علاوه بر این، مقاومت زیاد و طول عمر بالایی دارد و نسبت به انرژی کمی که دریافت می کند، قدرت بیشتری از خود تولید می کند و همچنین این موتور برای آسانسور هایی که ظرفیت زیادی را حمل می کنند کارایی زیادی دارد.

معرفی موتور گیربکس آلبرتو ساسی

معرفی موتور گیربکس آلبرتو ساسی

 

مشخصات موتور گیربکس آلبرتو ساسی

این موتور بیشتر در آسانسور هایی که ارتفاع  بلند دارند، به کار می رود. محصول موردنظر، به دلیل قدرت بالایی که دارد بسیار پر فروش است و انواع مختلفی از آن در بازار موجود است. با خرید این محصول پر قدرت می توانید به مقاومت و طول عمر آن پی ببرید. این موتور، علاوه بر اینکه پر قدرت است بسیار به صرفه نیز می باشد. موتور گیربکس آلبرتو ساسی دارای روغن موتور دائمی است که جزو ویژگی های مهم و خوب این موتور می باشد.

ویژگی های خوب موتور گیربکس آسانسور

این موتور، نیازی به تغییر یا تعویض روغن ندارد. زمانی که یک محصول صنعتی نیازی به تعویض روغن نداشته باشد، باعث می شود که به طبیعت، آسیب کمتری وارد شود. موتور گیربکس آلبرتو را می توانید به جهت های مختلف عمودی و افقی نصب کنید. بهترین محصولات خرید باید از کارخانه ای که کیفیت محصول را تضمین می کند تهیه شود. شما می توانید با اطمینان کامل محصول خود را از سایت بهسوران تهیه کنید. این سایت خرید آنلاین  دارد و محصولی که برای فروش ارائه می دهند، کاملا تضمینی است.  افراد می توانند با مشاوره های این مجموعه در ارتباط باشند و قبل از خرید، درباره محصول تولید شده اطلاعات مناسبی کسب نمایند.

آشنایی با موتور آسانسور آلبرتو ساسی

آشنایی با موتور آسانسور آلبرتو ساسی

از موتور گیربکس آلبرتو ساسی در چه زمینه ای استفاده می شود؟

از آنجایی که موتور آلبرتو ساسی یک محصول قدیمی و با کیفیت است، جزو بهترین قطعات می باشد. این محصول چندین سال است در بازار وجود دارد و این حضور به خاطر کیفیت و مقاومت اختصاص یافته به محصول است. از این محصول با کیفیت می توان در آسانسور بیمارستان ها و مکان های پر جعمیت مانند هتل ها همچنین در مجتمع های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

توضیحات بدنه  موتور

اگر موقعیت انتخاب شده، طوری باشد که گیربکس در معرض عوامل بیرونی نامناسب مثل گردوغبار زیاد، رطوبت،هوای بد و غیره قرار داشته باشد برای گیربکس هیچ مشکلی پیش نمی آید. در واقع دارای تمامی الزامات  استاندارد های یک گیربکس مناسب است که در هر شرایطی دوام بالای خود را داشته باشد و از نظر مقاومت در برابر عوامل بیرونی، کاملا ایمن است و از درجه حفاظتی بالایی برخوردار است.

قطعات تشکیل موتور  گیربکس

موتور گیربکس آلبرتو ساسی از انواع مختلف قطعات تشکیل شده است. این انواع مختلف شامل ترمز موتور،گیربکس فلایویل موتور، مگنت ترمز و دنده ماردون همچنین فلکه گیربکس است. گیربکس یا چرخ دنده در بین تمام کابین ها انعطاف ایجاد می کند. تمام قطعاتی که نام برده شد از بهترین کیفیت ساخته شده اند و از قدرت بالایی برخوردار هستند. در طول زمان استفاده از این موتور گیربکس شما، شاهد مقاوم بودن موتور می شوید.

 

 موتور فیک گیربکس آلبرتو ساسی

موتور فیک گیربکس آلبرتو ساسی

 

موتور فیک

امروزه، تمام کالا ها پیشرفت کرده است و این پیشرفت باعث شده تا در بازارتمام محصولات نوع دومی نیز داشته باشند این نوع دوم به محصولات فیک گفته می شود. محصولات فیک فقط از نظر ظاهری شبیه به محصولات اصلی است ولی کیفیت و جنس این محصول کاملا نامناسب است. در بازار فروش قطعات نیز تولید قطعات فیک زیاد شده است. شما برای شناخت اصل بودن موتور آسانسور آلبرتو ساسی می توانید قبل از خرید درباره جنس اصلی کالا، تحقیق و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید سپس زمانی که تصمیم به خرید گرفتید می توانید از فروشنده بخواهید تا درباره این قطعه برایتان اطلاعاتی شرح دهد. پیدا کردن تمام این مسائل زمان  می برد. پس،  شما می  توانید به صورت اینترنتی از سایت بهسوران اطلاعات مورد نیاز موتور اصل را با گفت و گو اینترنتی از مشاوران دریافت کنید.

خدمات پس از فروش

تمام مشتریان به دنبال محصولی هستند که از نظر امنیتی کامل باشد در ادامه مطلب، توضیح بیشتری خواهیم داد: کارشناسان باید تمام سوالات مشتریان را قبل از فروش محصول برایشان توضیح بدهند و محصولی که تولید می کنند باید از کیفیت و مقاومت رده بالایی داشته باشد. وقتی این محصول هیچ نوع مشکلی نداشت و کاملا یک محصول ایمنی و با کیفیت بود نسبت به فروش آن اقدام کنند. این محصول فروش عمده نیز دارد که شما با مراجعه به سایت بهسوران می توانید درباره خرید عمده و کیفیت محصول اطلاعات کسب کنید وقتی از تمام نکات مطمئن شدید می توانید خرید اینترنتی راحتی داشته باشید و محصول خود را با امنیت کامل تحویل بگیرید کالای فروخته شده به صورت تضمینی فروخته می شود و اگر مشکلی برای محصول پیش آمد، می توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

همچنین اگر در این زمینه سوالاتی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا همینطور از طریق تماس با ما با تیم پشتیبانی behsavaran در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.